نکاتی که در غرفه سازی نمایشگاه باید رعایت شود

پنجشنبه 15 تير 1396
12:42
admin

غرفه سازی نمایشگاه با چه اهدافی ساخته می شوند؟

پیش از حضور در نمایشگاه لازم است به بررسی و امکان سنجی اقدام نمایید. این کار به دلیل شناخت مخاطبین بازار هدف، رقیبان، زمان برگزاری و... به طور حتم در نتیجه تاثیر مثبت خواهد داشت. در این راه می توانید از ابزارهای زیادی بهره مند شوید. یکی از این ابزارها ساخت غرفه به صورت بهینه و کارآمد است که به طور قطع کمک بسیار زیادی در جهت جذب مخاطبان و مشتریان برای کالا یا خدمات شما می کند. غرفه سازی در نمایشگاه ها یکی از این ابزارها به حساب می آید. این مهم از ابتدایی ترین و اساسی ترین کار ها است که صاحبان کالا و خدمات برای شرکت در یک نمایشگاه باید آن را انجام داده و به آن توجه کنند.



مهم ترین نقش یک غرفه نمایشگاهی در جذب مخاطبان هدف چیست؟
از مهم ترین نقش هایی که یک غرفه نمایشگاه بر عهده دارد می توان به پتانسیل آن در جذب مخاطب اشاره کرد. لازم به ذکر است که طراحی یک غرفه اهمیت به سزایی در جذب مخاطبان دارد، از این رو صاحبان صنایع همیشه به دنبال طراحی و دیزاین هایی متفاوت و مرتبط با خدمات خود هستند.طراحی های یک غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که مخاطبان مورد نظر را به سمت خود جذب کند و آن ها را برای مدتی کنار خود نگه دارد تا در این زمان بتواند خدمت و کالای عرضه شده خود را به او معرفی کند. فراموش نکنید که مدت زمان لازم برای جذب مخاطب در غرفه شما تنها 5 ثانیه است، اگر در این 5 ثانیه به نکات مهم در جذب مخاطب توجه لازم مبذول نشود شما به عنوان کارفرما بخش مهمی از مشتریان بالقوه خود که از طریق بصری جذب می شوند را از دست خواهید داد. علاوه بر مواردی که ذکر شد توجه به رنگ، بو، دکوراسیون و جزییات یک غرفه نیز از المان هایی است که در طراحی غرفه باید لحاظ شود.



یکی از راهکارهای جذب مشتری در فضای صنعتی و تجاری، شرکت در نمایشگاه های گوناگون به منظور معرفی برند و کالای عرضه شده است. تبدیل این به فرصت به شرایطی که باعث جذب مشتری و پولسازی می شود را می توان از پتانسیل های یک غرفه خوب و مناسب دانست. غرفه ای که برای مشتریان آنقدر جذابیت دارد که به تماشای جزییات آن می پردازند و آن ها را وادار می کند تا به تک تک خدماتی که در شرکت ارائه می شود توجه کنند. همچنین استفاده صحیح از مبلمان و چیدمان موثر یک غرفه نیز می تواند میزان تاثیر گذاری مثبت آن را به شکل چشمگیری افزایش دهد.یکی دیگر از نکاتی که در غرفه سازی نمایشگاه باید مد نظر سازندگان و متخصصین امر قرار بگیرد فراهم سازی شرایط لازم برای جذب مخاطب و رفت و آمد او در غرفه است. با این کار مخاطب احساس راحتی و آرامش خواهد کرد و با فکری باز به انتخاب کالاها و یا خدمات مورد نیاز از شرکت می پردازد.



در طراحی یک غرفه نمایشگاهی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟
در طراحی غرفه خود باید به مواردی توجه کنید که گرچه بسیار جزئی هستند اما تاثیرات غیرقابل باوری در افزایش بازدهی شما از شرکت در نمایشگاه در بر خواهند داشت. در تمام موارد فوق در زمینه غرفه سازی از کمک حرفه ای های این هنر و فن بهره مند شوید تا ایرادات کار تا حدود زیادی برطرف شود. این متخصصین شما را در جهت داشتن یک غرفه بهینه و کارآمد یاری خواهند کرد. برای افزایش تاثیر مثبت غرفه خود در نمایشگاه در ذهن مخاطبین می توانید از اشعار شرکت خود در دیوار غرفه نیز استفاده کنید، این کار کمک شایانی به ارتباط شما با مشتریان خواهد کرد.محصول، برند و خدمات در ذهن مخاطب تداعی می شود. محل غرفه باید جانمایی خوبی داشته باشد. همچنین مساحت غرفه نیز با کالا و خدمات ارائه شده باید تناسب داشته باشد.
مهم ترین نقش یک غرفه نمایشگاهی
رایکا سازان شرکتی با بیش از 5 سال سابقه در ساخت غرفه های نمایشگاهی با رعایت به روز ترین استاندارد های جهانی در زمینه ساخت غرفه و با تکیه بر متخصصین زبده خود، به فعالیت در این حوزه مشغول است و نام مشتریان فراوانی از برندهای معتبر ملی را در کارنامه حرفه ای خود دارد. این شرکت تخصصی با بهره گیری از امکانات به روز و هم سطح با استانداردهای جهانی، صاحبان کالا و خدمات را در جهت داشتن غرفه های مناسب و حرفه ای در نمایشگاه های داخلی و بین المللی یاری خواهد کرد. رایکا سازان با ارائه گارانتی تحویل سفارش در موعد مقرر آسودگی خاطر مشتریان را در جهت داشتن غرفه در نمایشگاه تامین می کند. همچنین از طریق عقد قرارداد با این شرکت تخصصی کارفرمایان می توانند انواع تجهیزات جانبی مورد نیاز در غرفه ها از قبیل مبلمان، تلویزیون، ابزار ارتباطی و... را اجاره کنند. شرکت خدمات غرفه سازی رایکا سازان تعهد می کند تمام خدمات ذکر شده با مناسب ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات نمایشگاهی به شرکت غرفه سازی رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی رایکا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]