نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال 96

يکشنبه 22 مرداد 1396
10:49
admin

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز 21 تا 24 مرداد ماه 1396 در نمایشگاه بین المللی تهران با هدف انتقال فناوری صنعت ساختمان برگزار می‌شود. امید است تعریف برنامه‌های جدید بتواند راهکارهایی برای خارج شدن این صنعت مهم از رکود ارائه شود.


اگر در زمینه صنعت ساختمان کسب و کاری دارید، نباید هرگز فرصت شرکت در این نمایشگاه را از دست بدهید. برای شرکت در این نمایشگاه باید برای ثبت نام در آن اقدام کرده باشید و پس از گرفتن غرفه نمایشگاهی باید برای طراحی آن اقدام نمایید. حتما شما هم می‌دانید که غرفه سازی کاری تخصصی است که باید توسط افراد متبحر انجام شود. هرگز فکر نکنید که با داشتن کمی تجربه در زمینه طراحی خواهید توانست خود این کار را انجام دهید. اگر قرار باشد در نمایشگاه بدرخشید، باید به طراحی غرفه خود اهمیت زیادی بدهید. اگر می‌خواهید بازدید کنندگان نمایشگاه در میان انبوه شرکت‌ کنندگان برای دیدار از غرفه شما زمان بگذارند، باید از طرح‌های خلاقانه برای آن استفاده کنید تا نتیجه لازم را بگیرید.



شرکت‌های غرفه سازی رایکا می تواند شما را در امر طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی ، تجهیزات نمایشگاهی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یاری می رساند.

www.raykasazan.com


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی رایکا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]