نکات مهم در غرفه سازی نمایشگاهی

يکشنبه 26 شهريور 1396
15:12
admin

مهم ترین نقش یک غرفه نمایشگاهی در جذب مخاطبان هدف چیست؟
از مهم ترین نقش هایی که یک غرفه نمایشگاهی بر عهده دارد می توان به پتانسیل آن در جذب مخاطب اشاره کرد. لازم به ذکر است که طراحی یک غرفه اهمیت به سزایی در جذب مخاطبان دارد، از این رو صاحبان صنایع همیشه به دنبال طراحی و دیزاین هایی متفاوت و مرتبط با خدمات خود هستند.
طراحی های یک غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که مخاطبان مورد نظر را به سمت خود جذب کند و آن ها را برای مدتی کنار خود نگه دارد تا در این زمان بتواند خدمت و کالای عرضه شده خود را به او معرفی کند. فراموش نکنید که مدت زمان لازم برای جذب مخاطب در غرفه شما تنها 5 ثانیه است، اگر در این 5 ثانیه به نکات مهم در جذب مخاطب توجه لازم مبذول نشود شما به عنوان کارفرما بخش مهمی از مشتریان بالقوه خود که از طریق بصری جذب می شوند را از دست خواهید داد. علاوه بر مواردی که ذکر شد توجه به رنگ، بو، دکوراسیون و جزییات یک غرفه نیز از المان هایی است که در طراحی غرفه باید لحاظ شود.


یکی از راهکارهای جذب مشتری در فضای صنعتی و تجاری، شرکت در نمایشگاه های گوناگون به منظور معرفی برند و کالای عرضه شده است. تبدیل این به فرصت به شرایطی که باعث جذب مشتری و پولسازی می شود را می توان از پتانسیل های یک غرفه خوب و مناسب دانست. غرفه ای که برای مشتریان آنقدر جذابیت دارد که به تماشای جزییات آن می پردازند و آن ها را وادار می کند تا به تک تک خدماتی که در شرکت ارائه می شود توجه کنند. همچنین استفاده صحیح از مبلمان و چیدمان موثر یک غرفه نیز می تواند میزان تاثیر گذاری مثبت آن را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

یکی دیگر از نکاتی که در غرفه سازی نمایشگاه باید مد نظر سازندگان و متخصصین امر قرار بگیرد فراهم سازی شرایط لازم برای جذب مخاطب و رفت و آمد او در غرفه است. با این کار مخاطب احساس راحتی و آرامش خواهد کرد و با فکری باز به انتخاب کالاها و یا خدمات مورد نیاز از شرکت می پردازد.
شرکت غرفه سازی رایکا با بیش از 5 سال سابقه در ساخت غرفه های نمایشگاهی با رعایت به روز ترین استاندارد های جهانی در زمینه ساخت غرفه و با تکیه بر متخصصین زبده خود، به فعالیت در این حوزه مشغول است و نام مشتریان فراوانی از برندهای معتبر ملی را در کارنامه حرفه ای خود دارد. این شرکت تخصصی با بهره گیری از امکانات به روز و هم سطح با استانداردهای جهانی، صاحبان کالا و خدمات را در جهت داشتن غرفه های مناسب و حرفه ای در نمایشگاه های داخلی و بین المللی یاری خواهد کرد.غرفه سازی رایکا با ارائه گارانتی تحویل سفارش در موعد مقرر آسودگی خاطر مشتریان را در جهت داشتن غرفه در نمایشگاه تامین می کند. همچنین از طریق عقد قرارداد با این شرکت تخصصی کارفرمایان می توانند انواع تجهیزات جانبی مورد نیاز در غرفه ها از قبیل مبلمان، تلویزیون، ابزار ارتباطی و... را اجاره کنند. شرکت خدمات غرفه سازی رایکا تعهد می کند تمام خدمات ذکر شده با مناسب ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال 96

يکشنبه 22 مرداد 1396
10:49
admin

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز 21 تا 24 مرداد ماه 1396 در نمایشگاه بین المللی تهران با هدف انتقال فناوری صنعت ساختمان برگزار می‌شود. امید است تعریف برنامه‌های جدید بتواند راهکارهایی برای خارج شدن این صنعت مهم از رکود ارائه شود.


اگر در زمینه صنعت ساختمان کسب و کاری دارید، نباید هرگز فرصت شرکت در این نمایشگاه را از دست بدهید. برای شرکت در این نمایشگاه باید برای ثبت نام در آن اقدام کرده باشید و پس از گرفتن غرفه نمایشگاهی باید برای طراحی آن اقدام نمایید. حتما شما هم می‌دانید که غرفه سازی کاری تخصصی است که باید توسط افراد متبحر انجام شود. هرگز فکر نکنید که با داشتن کمی تجربه در زمینه طراحی خواهید توانست خود این کار را انجام دهید. اگر قرار باشد در نمایشگاه بدرخشید، باید به طراحی غرفه خود اهمیت زیادی بدهید. اگر می‌خواهید بازدید کنندگان نمایشگاه در میان انبوه شرکت‌ کنندگان برای دیدار از غرفه شما زمان بگذارند، باید از طرح‌های خلاقانه برای آن استفاده کنید تا نتیجه لازم را بگیرید.



شرکت‌های غرفه سازی رایکا می تواند شما را در امر طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی ، تجهیزات نمایشگاهی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یاری می رساند.

www.raykasazan.com


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

چهارشنبه 28 تير 1396
14:15
admin

هر ساله نمایشگاه های متعددی در تمامی شهرهای کشور برگزار می شود. گاه فصل نو و گاه اعیاد و مناسب های تاریخی دلیلی برای برگزاری این نمایشگاه ها می باشد. در نمایشگاه ها که تعداد زیادی تاجر و شرکت های بزرگ تجاری اقدام به راه اندازی غرفه می کنند، تمامی محصولات خود را در یک فضای محدود در معرض دید بازدیدکنندگان و مشتریان قرار می دهند.
تعداد این غرفه ها گاه زیاد است و انتخاب و خرید را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه دشوار می کند. به همین دلیل عنصر رقابت به عنوان اصل انکار ناپذیر در میان غرفه های نمایشگاهی برای جذب مشتریان و فروش بیشتر محصولات جا خوش می کند. در این بین تاجران و شرکت هایی که با اصول غرفه سازی نمایشگاهی آشنایی کامل داشته باشند، می توانند اجناس و محصولات خود را به نحو بهتری در معرض دید قرار دهند و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.


غرفه سازی نمایشگاهی به معنای ایجاد یک فضای محدود فروشگاهی برای مدت زمان موقت است. در گذشته غرفه سازی به شکل ساده و بی آلایش و با کمترین امکانات انجام می شد. همین که فروشنده ها می توانستند با استفاده از یک سازه جداکننده چوبی یا فلزی فضای نمایشگاهی را بین خود و فروشنده مجاور، تقسیم کنند، یک غرفه ایجاد می شد. اما در حال حاضر اصول طراحی غرفه سازی به حوزه علم طراحی و دکوراتیو وارد شده و آن را به امری پیچیده تبدیل کرده است.



به طوری که عنصر زیبایی به جزء جدایی ناپذیر غرفه های نمایشگاهی تبدیل شده است. به عنوان مثال سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها به عنوان گامی نوین در صنعت طراحی و دکوراتیو غرفه سازی استفاده می شوند. امروزه غرفه سازی با استفاده از تجهیزات و دستگاه هایی انجام می شود که سرعت طراحی را تا حد زیادی کاهش داده و در عین حال به زیباسازی غرفه های نمایشگاهی انجامیده است.



غرفه های نمایشگاهی باید بتوانند نیازهای بازاریابی و برندینگ شرکت ها را برآورده سازند. بنابراین شاخصه زیبایی و جذابیت یکی از مهمترین ویژگی های غرفه ها به شمار می رود که در زمان طراحی باید به آن توجه ویژه شود.


متریال های مورد نیاز در غرفه سازی نمایشگاهی
اغلب غرفه های نمایشگاهی که در حال حاضر استفاده می شوند، از نوع پیش ساخته و با ترکیب ظاهری همگون و زیبا هستند و در آنها از فرم های متنوع استفاده می شود. برای ساخت این نوع غرفه ها از متریال های پلی اتیلن و pvc استفاده می شود. این متریال ها اغلب سبک هستند و جابجایی غرفه ها را ساده تر کرده اند. یکی از ویژگی های این نوع غرفه ها ترکیب بندی، کارایی و زیبایی آنها می باشد.برخی دیگر از غرفه های از پیش ساخته، از جنس پروفیل های آلومینیومی هستند و برای سرهم کردن آنها از یراق آلات و صفحات پرکننده استفاده می شود. این نوع غرفه ها وزن بیشتری نسبت به نوع قبلی دارند، اما استحکام آنها بیشتر است.



غرفه سازی نمایشگاهی در محل نمایشگاه انجام می شود. این کار در مدت زمان کوتاه صورت می گیرد و تمامی المان های زیبایی از جمله رنگ، نورپردازی، استفاده بهینه از فضا، سادگی، خلاقیت، هماهنگی محصولات و رنگ متریال های غرفه و .... در آن رعایت می شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت رایکا مراجعه کنید.

www.raykasazan.com


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکاتی که در غرفه سازی نمایشگاه باید رعایت شود

پنجشنبه 15 تير 1396
12:42
admin

غرفه سازی نمایشگاه با چه اهدافی ساخته می شوند؟

پیش از حضور در نمایشگاه لازم است به بررسی و امکان سنجی اقدام نمایید. این کار به دلیل شناخت مخاطبین بازار هدف، رقیبان، زمان برگزاری و... به طور حتم در نتیجه تاثیر مثبت خواهد داشت. در این راه می توانید از ابزارهای زیادی بهره مند شوید. یکی از این ابزارها ساخت غرفه به صورت بهینه و کارآمد است که به طور قطع کمک بسیار زیادی در جهت جذب مخاطبان و مشتریان برای کالا یا خدمات شما می کند. غرفه سازی در نمایشگاه ها یکی از این ابزارها به حساب می آید. این مهم از ابتدایی ترین و اساسی ترین کار ها است که صاحبان کالا و خدمات برای شرکت در یک نمایشگاه باید آن را انجام داده و به آن توجه کنند.



مهم ترین نقش یک غرفه نمایشگاهی در جذب مخاطبان هدف چیست؟
از مهم ترین نقش هایی که یک غرفه نمایشگاه بر عهده دارد می توان به پتانسیل آن در جذب مخاطب اشاره کرد. لازم به ذکر است که طراحی یک غرفه اهمیت به سزایی در جذب مخاطبان دارد، از این رو صاحبان صنایع همیشه به دنبال طراحی و دیزاین هایی متفاوت و مرتبط با خدمات خود هستند.طراحی های یک غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که مخاطبان مورد نظر را به سمت خود جذب کند و آن ها را برای مدتی کنار خود نگه دارد تا در این زمان بتواند خدمت و کالای عرضه شده خود را به او معرفی کند. فراموش نکنید که مدت زمان لازم برای جذب مخاطب در غرفه شما تنها 5 ثانیه است، اگر در این 5 ثانیه به نکات مهم در جذب مخاطب توجه لازم مبذول نشود شما به عنوان کارفرما بخش مهمی از مشتریان بالقوه خود که از طریق بصری جذب می شوند را از دست خواهید داد. علاوه بر مواردی که ذکر شد توجه به رنگ، بو، دکوراسیون و جزییات یک غرفه نیز از المان هایی است که در طراحی غرفه باید لحاظ شود.



یکی از راهکارهای جذب مشتری در فضای صنعتی و تجاری، شرکت در نمایشگاه های گوناگون به منظور معرفی برند و کالای عرضه شده است. تبدیل این به فرصت به شرایطی که باعث جذب مشتری و پولسازی می شود را می توان از پتانسیل های یک غرفه خوب و مناسب دانست. غرفه ای که برای مشتریان آنقدر جذابیت دارد که به تماشای جزییات آن می پردازند و آن ها را وادار می کند تا به تک تک خدماتی که در شرکت ارائه می شود توجه کنند. همچنین استفاده صحیح از مبلمان و چیدمان موثر یک غرفه نیز می تواند میزان تاثیر گذاری مثبت آن را به شکل چشمگیری افزایش دهد.یکی دیگر از نکاتی که در غرفه سازی نمایشگاه باید مد نظر سازندگان و متخصصین امر قرار بگیرد فراهم سازی شرایط لازم برای جذب مخاطب و رفت و آمد او در غرفه است. با این کار مخاطب احساس راحتی و آرامش خواهد کرد و با فکری باز به انتخاب کالاها و یا خدمات مورد نیاز از شرکت می پردازد.



در طراحی یک غرفه نمایشگاهی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟
در طراحی غرفه خود باید به مواردی توجه کنید که گرچه بسیار جزئی هستند اما تاثیرات غیرقابل باوری در افزایش بازدهی شما از شرکت در نمایشگاه در بر خواهند داشت. در تمام موارد فوق در زمینه غرفه سازی از کمک حرفه ای های این هنر و فن بهره مند شوید تا ایرادات کار تا حدود زیادی برطرف شود. این متخصصین شما را در جهت داشتن یک غرفه بهینه و کارآمد یاری خواهند کرد. برای افزایش تاثیر مثبت غرفه خود در نمایشگاه در ذهن مخاطبین می توانید از اشعار شرکت خود در دیوار غرفه نیز استفاده کنید، این کار کمک شایانی به ارتباط شما با مشتریان خواهد کرد.محصول، برند و خدمات در ذهن مخاطب تداعی می شود. محل غرفه باید جانمایی خوبی داشته باشد. همچنین مساحت غرفه نیز با کالا و خدمات ارائه شده باید تناسب داشته باشد.
مهم ترین نقش یک غرفه نمایشگاهی
رایکا سازان شرکتی با بیش از 5 سال سابقه در ساخت غرفه های نمایشگاهی با رعایت به روز ترین استاندارد های جهانی در زمینه ساخت غرفه و با تکیه بر متخصصین زبده خود، به فعالیت در این حوزه مشغول است و نام مشتریان فراوانی از برندهای معتبر ملی را در کارنامه حرفه ای خود دارد. این شرکت تخصصی با بهره گیری از امکانات به روز و هم سطح با استانداردهای جهانی، صاحبان کالا و خدمات را در جهت داشتن غرفه های مناسب و حرفه ای در نمایشگاه های داخلی و بین المللی یاری خواهد کرد. رایکا سازان با ارائه گارانتی تحویل سفارش در موعد مقرر آسودگی خاطر مشتریان را در جهت داشتن غرفه در نمایشگاه تامین می کند. همچنین از طریق عقد قرارداد با این شرکت تخصصی کارفرمایان می توانند انواع تجهیزات جانبی مورد نیاز در غرفه ها از قبیل مبلمان، تلویزیون، ابزار ارتباطی و... را اجاره کنند. شرکت خدمات غرفه سازی رایکا سازان تعهد می کند تمام خدمات ذکر شده با مناسب ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات نمایشگاهی به شرکت غرفه سازی رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قوانینی که در نمایشگاه ها برای غرفه سازی باید رعایت شود

پنجشنبه 8 تير 1396
11:06
admin

غرفه سازی در نمایشگاه های مختلف، می تواند تاثیر به سزایی در سیر صعودی کسب و کار یک مجموعه تجاری-صنعتی داشته باشد. بسیاری از مجموعه های هدفمند برای ارتقاء و درخشش خود به حضور در انواع نمایشگاه ها روی می آورند. آن چیزی که در این میان باید به آن توجه شود، این است که حضور در نمایشگاه ها و اخذ غرفه، قوانین و شرایط خاصی دارد که متقاضیان پس از تبعیت از این اصول، امکان حضور خواهند داشت. ما در این مقاله برخی از قوانین مهم و کاربردی برای برپایی غرفه های نمایشگاهی را اعلام خواهیم کرد؛ پس در ادامه همراه ما باشید.





آن چه که مسئولان برپایی غرفه باید در نخستین گام بدانند این است که ساخت و پیاده سازی نمایشگاه، پیش از تائید ستاد برگزاری امکان پذیر نخواهد بود. لذا هرچه زودتر باید به منظور دریافت تائیدیه اقدام نمایند.
در گام بعدی می بایست نقشه های اجرایی غرفه ها به ستاد برگزاری نمایشگاه، تحویل داده شود. بدین ترتیب، غرفه داران باید حداکثر 20 روز پیش از برپایی نمایشگاه، نقشه های خود را به ستاد برگزاری ارائه دهند و سپس فرم هایی را در همین خصوص، از مسئولان ستاد برگزاری نمایشگاه تحویل بگیرند و در رابطه با تکمیل و تحویل آن ها اقدام نمایند.

حداقل متراژی که برای برپایی غرفه های خودساز در نظر گرفته شده است، 24 متر مربع است که غرفه سازان باید به این اصل دقت ویژه داشته باشند. در این میان، متقاضیانی که برای پیاده سازی غرفه خود به ارتفاعی بالغ بر 2/5 متر احتیاج داشته باشند، باید نقشه غرفه مورد نظر خود را به بخش فنی ستاد برگزاری نمایشگاه ارسال نمایند تا در صورت تائیده طرح، به مرحله پیاده سازی برسند.



کلیه امورات مرتبط به ساخت و پیاده سازی غرفه ها، باید دست کم دو روز پیش از افتتاح نمایشگاه به اتمام رسد.
متقاضیانی که درخواست غرفه به همراه تجهیزات نمایشگاهی را به ستاد برگزاری داده اند، باید 1 روز پیش از افتتاح نمایشگاه جهت راه اندازی غرفه خود اقدام نمایند.
ورود مصالح ساختمانی برای پیاده سازی غرفه ها ممنوع است. از همین رو، غرفه داران باید از به همراه داشتن سیمان، اجر، گچ و... در زمان پیاده سازی غرفه ها امتناع ورزند.
ورود ماشین های سنگین و یا دودزا به درون سالن های برگزاری ممنوع اعلام شده است؛ از همین رو غرفه داران نمی توانند برای حمل و نقل محصولات سنگین خود از چنین وسایل نقلیه ای استفاده کنند.
پس از پیاده سازی طرح اولیه غرفه، نوبت به جانمایی عناصر درونی آن می رسد. غرفه باید به گونه ای چیدمان شود که اجزا و اشیا در بخش های متفاوت غرفه جای داده شوند و هرکدام تنها در یک بخش جایگذاری نشوند. زمان چیدمان نیز 1 روز پیش از افتتاح غرفه می باشد.
نورپردازی یکی از بخش های مهم در طراحی غرفه های نمایشگاهی می باشد. غرفه داران می توانند برای نورپردازی غرفه های خود از لامپ های کم مصرف و یا گازی استفاده نمایند. برای برق کشی غرفه نیز می بایست از کابل های رشته ای مسی استفاده شود.



نکته: در صورت استفاده غرفه داران از لامپ های گازی باید ترانس هم به همراه داشته باشند.

کلیه وسایل و ابزار اضافی اعم از: جعبه، صندوق و... که در زمان چیدمان غرفه استفاده شده است، باید پیش از افتتاح نمایشگاه از محوطه خارج شود. در صورتی که غرفه داران به این قانون بی توجه باشند، از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه با آن ها برخورد خواهد شد.
پیمانکار ساخت غرفه ها موظف است در زمان ساخت و جمع آوری غرفه ها به کلیه اصول ایمنی مرتبط پایبند باشد. در صورتی که در زمان ساخت و یا جمع آوری غرفه، اسیبی متوجه افراد رهگذر و یا ساکن در غرفه های همجوار شود، مسئولیت ان بر عهده پیمانکار مربوطه خواهد بود که در همین راستا، مسئول فنی و مسئول ستاد اجرایی نمایشگاه در تعیین خسارت وارده نقش خواهند داشت.

غرفه داران موظف اند حداکثر تا 24 ساعت پس از پایان زمان نمایشگاه، نسبت به جمع آوری غرفه خود اقدام نمایند. در غیر این صورت ستاد اجرایی نسبت به جمع آوری اقدام می نماید و هزینه حاصله را از غرفه دار اخذ می کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت غرفه سازی رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزایای غرفه آرایی در نمایشگاه

پنجشنبه 18 خرداد 1396
11:26
admin

شرکت غرفه سازی در نمایشگاه ها با هدف متمایز شدن از رقبا انجام می شود. اما گذشته از این هدف کلی، مزایای دیگری را هم به دنبال دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- جذب مشتری
مشتریانی که وارد نمایشگاه می شوند، با هیچ یک از غرفه ها آشنایی ندارند و بنابراین معیار آنها برای انتخاب غرفه مورد نظرشان، زیبایی و دکوراسیون است. بازدیدکنندگان به هر غرفه ای که زیباتر باشد و دکوراسیون آن جذاب تر به نظر برسد، توجه بیشتری نشان می دهند. بنابراین یکی از مزایای غرفه آرایی در نمایشگاه را می توان جذب مشتریان بیشتر دانست.
2- استفاده بهینه از فضا

غرفه های نمایشگاهی با استفاده از سازه های نازک ساخته می شود. این سازه ها فضای کمتری را اشغال می کنند که در نتیجه فضای بیشتری به غرفه اختصاص پیدا می کند و می توان محصولات بیشتری را در غرفه قرار داد. این کار باعث باز شدن دست فروشنده برای طراحی دکوراسیون داخلی می شود. چرا که از فضای بیشتر می توان به نحو بهتری استفاده کرد.



3- تبلیغات

در غرفه آرایی توجه ویژه ای به تبلیغات می شود. دیواره ها و سازه هایی که برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده می شود، رنگی هستند و بر روی آنها نقوش و برجستگی به چشم می خورد. حال می توان بر روی این دیواره ها از طرح های تبلیغاتی استفاده کرد که علاوه بر معرفی برند تجاری و محصولات، به زیبایی بیشتر غرفه نیز کمک می کند. از سوی دیگر شرکت برای جلب نظر مشتریان به بازاریاب نیاز ندارد و هزینه آن را صرف تبلیغات بصری می کند.
4- نظم و انسجام غرفه
زمانی که به فاکتور زیبایی غرفه توجه شود، بی شک نظم و انسجام آن تضمین می شود. غرفه هایی که محصولاتشان به طور مرتب چیده شده اند، بهتر می توانند بازدیدکنندگان را برای خرید مجاب کنند. بنابراین به صراحت می توان گفت یکی از مزایای عمده غرفه آرایی در نمایشگاه، نظم و انسجام غرفه است.
5- هویت سازی برای شرکت

غرفه آرایی به هزینه زیادی نیاز دارد. در این میان شرکت هایی که بتوانند غرفه های زیباتری را طراحی کنند، به این معنا می باشد که هزینه بیشتری برای ساخت غرفه صرف کرده اند و بنابراین احترام بیشتری برای نظرات مشتریان قائل هستند. از سوی دیگر این کار به نوعی به اعتبار و هویت سازی آن ها در نزد مشتریان کمک می کند. همچنین غرفه های زیباتر، نشان از تجربه آن شرکت دارد و مشتریان اینطور تصور می کنند که غرفه های زیباتر سابقه بیشتری در رابطه با حضور در نمایشگاه ها دارند که قطعا این امر، آنها را برای خرید ترغیب می کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com


[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اصول طراحی غرفه های نمایشگاه / بخش دوم

پنجشنبه 11 خرداد 1396
10:39
admin

4- استحکام غرفه

اگر چه غرفه سازی نمایشگاه برای مدت زمان موقت هستند و گاهی عمر آنها به یک هفته می رسد، اما نباید از استحکام و مقاومت سازه غرفه در مقابل ضربات وارده غافل شد. بنابراین باید سازه هایی که برای ساخت غرفه استفاده می شوند، از مقاومت کافی برخوردار باشند. برای مثال استاندارد قطر دیواره های غرفه با استراکچر پروفیل آلومینیوم باید 6 میلیمتر باشد.


5- توجه به نظم
در نمایشگاه تعداد زیادی غرفه راه اندازی می شود که اگر همه غرفه ها به طور نامرتب و نامنظم طراحی شده باشند، بازدیدکنندگان را دچار سردرگمی می کنند. اگر همه غرفه ها مرتب و منظم باشند و تنها یک غرفه نامنظم طراحی شده باشد، مطمئنا مشتریان کمتری به سمت این غرفه خواهند رفت. ضمن اینکه فروشنده هم در غرفه نامنظم نمی تواند محصولات را چینش کند و زمان پیدا کردن آنها با مشکل مواجه می شود.
6- زیبایی غرفه

یکی از مهمترین المان های غرفه های نمایشگاهی، توجه به فاکتور زیبایی است. دکوراسیون می تواند بازدیدکنندگان را برای خرید مجاب کند. بنابراین باید از سازه های مدرن با طرح های جدید استفاده شود. دکوراسیون باید با محصولات متناسب باشد. اگر محصولات کمتری در غرفه چیده شود و فضای داخلی بازتر باشد، تاثیر بیشتری در زیبایی غرفه دارد. برای متمایز بودن، بهتر است رنگ چراغ ها با غرفه های مجاور متفاوت باشد.


7- استفاده از برندهای معروف
تبلیغات یکی از مهمترین روش های جذب مشتری است که غرفه های نمایشگاهی هم از آن مستثنی نیستند. در زمان ساخت و طراحی می توان تبلیغات را هم در غرفه نمایشگاهی گنجاند. استفاده از برندهای معروف در دیواره های غرفه و یا استفاده از شعارهای متنی در تبلیغات نمایشگاهی تاثیر زیادی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات نمایشگاهی و قیمت غرفه سازی نمایشگاه به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.raykasazan.com


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اصول طراحی غرفه های نمایشگاه / بخش اول

پنجشنبه 11 خرداد 1396
10:38
admin

اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی باید به اصول و تکنیک های خاصی توجه شود. چرا که سهل انگاری در ساخت غرفه، موجب شکست در فروش محصولات می شود. از جمله اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- تناسب محصولات و غرفه
غرفه ای که طراحی می شود باید با محصولات آن تناسب شکلی و رنگی داشته باشد. برای مثال اگر غرفه نمایشگاهی برای فروش اسباب بازی و پوشاک کودکان ساخته می شود، رنگ های شاد و کودکانه (مثلا صورتی) در اولویت هستند. همچنین ساختار و فرم غرفه هم باید با سلیقه کودکان مطابقت داشته باشد. این در حالی است که در غرفه محصولات الکترونیکی رنگ های باوقار اهمیت بیشتری دارند.

2- نورپردازی در طراحی غرفه

در طراحی غرفه باید به نور به عنوان یک عامل مجاب کننده توجه شود. غرفه هایی که با اصول نورپردازی طراحی شده اند، می توانند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند. در عین حال اگر نور در داخل غرفه به خوبی تنظیم شده باشد، تمامی محصولات در معرض دید مشتریان قرار می گیرند و آنها را در انتخاب محصول کمک می کنند؛ ضمن این که مشتریان زمان کمی را برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود صرف می کنند. بنابراین غرفه باید به گونه ای طراحی شود که هیچ محصولی در خفا و تاریکی نباشد.


3- توجه به کفپوش غرفه
در زمان طراحی باید به کف غرفه هم توجه شود. برخی به موکت علاقه بیشتری دارند و برخی از غرفه سازان از کفپوش های موقتی استفاده می کنند. در هر صورت کفپوش باید از نظر رنگ با دیواره های ساز هماهنگ باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی و تبلیغات در غرفه نمایشگاهی به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.raykasazan.com


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

از طرح تا اجرای غرفه نمایشگاهی

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
10:51
admin

طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی مساوی با نجاری نیست. هر نجار و نقاشی غرفه ساز نیست.
غرفه یک اثر هنری است که زاییده ذهنی خلاق ، طراحی زبردست و نظارت و به کار گیری عوامل اجرایی توسط معماری حرفه ای است.
طراح یک گروه غرفه سازی خوب می داند که هر طرحی قابل اجرا نیست و مهندس معمار این گروه نیز می داند که با وجود اشراف علمی بر کار معماری و دکوراسیون داخلی ، از تجربه افراد اجرایی کار که زیر و بم کار غرفه سازی را خوب می دانند، بی نیاز نیست
عوامل موثر و مهم در اصول طراحی غرفه نمایشگاهی
1. انتخاب محل مناسب متناسب با محصول و فعالیت شرکت در جهت حضور نمایشگاه
2. انتخاب ابعاد و متراژ غرفه بر اساس امکانات، دکوراسیون غرفه نمایشگاهی و بازدید کنندگان
3. طراحی معماریغرفه ها با استفاده از نرم افزار های مهندسی سازه و آزمایش ایستایی غرفه ها
4. غرفه آرایی با روش مناسب چیدمان محصولات و یا خدمات به ترتیب اهمیت
5. درنظر گرفتن و طراحی محلی مناسب جهت مذاکره به دور از هیاهوی نمایشگاه
6. ایجاد سیستم منظم در ارائه خدمات در غرفه
7. ایجاد شرایط جذاب برای بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی

8. استفاده از لوگو ، نمادها با توجه به نوع فعالیت شرکت در غرفه سازی



9. نورپردازی صحیح و هدفمند جهت ارائه خدمات یا محصولات

10. همسانسازی و ایجاد هارمونی بین دکوراسیون و لباس فرم هماهنگ برای مسئولین غرفه نمایشگاهی
11. بهره گیری از نظرات مدیران شرکت ها و ارائه ی مشاوره به شکل صادقانه در طراحی غرفه
12. ایجاد سیستم استاندارد تشریفات و پذیرایی
13. طراحی و تهیه پکیج های تبلیغاتی جهت ارائه در نمایشگاه


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرکت های غرفه ساز چه خدماتی را ارائه می دهند؟

پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396
11:58
admin

غرفه سازی چیست؟

غرفه سازی در نمایشگاه ها از جمله ابزار تاثیرگذاری است که صاحبان کالا و خدمات را برای عرضه هر چه بیشتر محصول خود ترغیب و تشویق می کند. اثر گذاری این غرفه ها بسیار زیاد است به طوری که در ساخت این دست از فضاهای نمایشگاهی ایده ها و طرح های خلاقانه حرف اول را می زند. داشتن ایده ای نو وطرحی که مخاطب را مجاب به ایستادن و تماشای غرفه کند از جمله تکنیک هایی است که در برای ساخت غرفه نمایشگاهی باید به آن توجه زیادی داشت. باید بدانید که غرفه های نمایشگاهی در واقع محلی برای نمایش کالا و خدمات شما محسوب می شوند و از این رو است که استفاده بهینه و صحیح از این فضا اهمیتی حیاتی پیدا می کند. غرفه ها در حقیقت تصاویری چندوجهی از تجارت شما هستند که به خدمت گرفتن آن ها در جهت درست می تواند کمک های شایانی به پیشرفت کاری شما بکند.



ساخت این غرفه ها بدون داشتن ایده و تخصص در این زمینه قطعا با شکست مواجه می شود چرا که شناخت بازار هدف، رقیبان، آنالیز خدمات و کالاهای شرکت از جمله کارهایی است که پیش از ساخت یک غرفه باید در نظر گرفته شود. اگر در ساخت یک غرفه نمایشگاهی از المان های فوق تبعیت نکنیم نباید انتظار بازخوردی مثبت از مخاطبان و نمایشگاه را داشته باشیم. به کار گرفتن متخصصین این حرفه و استفاده از تجربیات و توانمندی های آنان در این عرصه می تواند چراغ راه شما و راهگشای مشکلات احتمالی باشد که شما در این زمینه با آن روبرو خواهید شد. پس تردید نکنید و برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود از افرادی مشاوره بگیرید که تخصص و توان لازم برای انجام کار شما به بهترین شکل ممکن را دارند.




در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی شرکت های تخصصی ساخت و ساز وارد عمل شدند و با استفاده از توان متخصصین و دانش به روز دنیا در این زمینه اقدام به دیزاین و اجرای سازه های غرفه های نمایشگاهی با هدف بهینه سازی جذب مشتری و امکان بهتر دیده شدن کالا ها و خدمات شما کردند. در راستای این امر، این شرکت ها با ارائه خدماتی از قبیل طراحی و ساخت اولیه غرفه ها و ارائه طرح هایی برای دکوراسیون داخلی اهداف و نظرات مشتریان در رابطه با ساخت غرفه در فضاهای نمایشگاهی را به سرانجام می رساند.



از جمله کارهایی که در طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی صورت می گیرد می توان به ارائه و اجرای طرح های پیشنهادی مشتریان و طرح های ساخته شده در خود شرکت نام برد. این شرکت ها با استفاده از امکانات و متخصصین خود در جهت به سرانجام رساندن پروژه های ساخت غرفه ها در فضاهای نمایشگاهی اقدامات لازم را به عمل آورده و نهایت تلاش خود را در راستای رضایت مشتری و رسیدن به بهترین بازخوردهای ممکن صورت می دهند.

شرکت معماری ایده پردازی رایکا سازان با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه طراحی داخلی و ساخت غرفه های نمایشگاهی خدماتی را در این راستا به مشتریان خود عرضه می دارد. این خدمات تمام کار پروژه های ساخت غرفه های نمایشگاهی از صفر تا صد را بر عهده می گیرد. در این مجموعه طرح های خلاقانه و ایده های طراحی در یک گستره وسیع به مشتریان ارائه می شود، به طوری که آن ها حق انتخاب زیادی را از بین طرح های پیشنهادی خواهند داشت. شرکت رایکا سازان با استفاده از متخصصین زبده خود در زمینه طراحی داخلی و معماری بهترین شیوه های غلبه بر محدودیت های موجود را ارائه می دهد و بهینه ترین طرح های ممکن را با توجه به این محدودیت ها و با مناسب ترین قیمت ها ارائه می کند. از اصول مهمی که در این مجموعه رعایت می شود ارتباط مستمر با مشتریان و رفع نمودن نواقص و مشکلات احتمالی بر سر راه دیزاین و ساخت غرفه نمایشگاهی است. این کار باعث می شود تا در نهایت میزان رضایت مشتریان از عملکرد شرکت بالا باشد. رضایت مشتری یکی از مهم ترین شعارهای این شرکت از ابتدای تاسیس بوده است و وجود نام های معتبر از برندهای ملی در کارنامه حرفه ای آنها، نمودی براین ادعا می باشد.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت غرفه سازی رایکا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]